Organisatie van De Hollandse 100, deel 2

08-03-2018 | 15:32

Lymph&Co verdient zoveel mogelijk aandacht en het ophalen van geld voor onderzoek naar lymfklierkanker vergt veel creativiteit en organisatie. Een sportief evenement als De Hollandse 100 is daar een mooi voorbeeld daarvan. Maar het slagen daarvan hangt af van vele partners, sponsors, vrijwilligers, donateurs en deelnemers.

Wist u bijvoorbeeld dat?

  • Een fietsparcours van 90 km uitzetten geen sinecure is. Gelukkig kunnen we leunen op de expertise van Toerclub Heerenveen;
  • schaatstempel Thialf ons ter wille is omdat in maart niet overal goed ijs ligt;
  • de veiligheid van alle deelnemers voorop staat en deze met behulp van Ambulancebroeders wordt gewaarborgd;
  • op lagere scholen in Friesland acties zijn opgezet door posters en flyers voor de @Junioren10, gratis gedrukt door NPN drukkers, te verspreiden;
  • er koekjes worden gebakken en verkocht om zoveel mogelijk op te halen voor Lymph&Co;
  • promotie mogelijk is gemaakt dankzij NDC Media, door onze Hollandse 100 advertenties en banners gratis te plaatsen;
  • voor promotiedoeleinden alles op ‘de plaat’ wordt gelegd, door Dronevlieger en fotograaf Ivo Geskus;
  • onze ambassadeurs altijd en overal Lymph&Co onder de aandacht brengen;
  • Bernhard van Oranje z'n hele familie mobiliseert om aan de start te komen.

Iedereen die een steentje bijdraagt willen we dan ook hartelijk bedanken! You Help us fight!